Презентації проектів "Комп`ютерні технології та майбутня професія"

четвер, 22 жовтня 2009 р.

Школа майбутнього

На жаль, есе обмеженне кількістю слів. Текст, що не ввійшов (перевищим ліміт) до есе на конкурс.
Ось іграшкова ветеринарна лікарня, куди Марійка приносить черепашку (теж іграшкову), що відмовляється їсти. Уважні лікарі починають виясняти вид черепахи, її вік, умови утримання. Марійка й не знала, що бувають різні види. Доведеться Вікіпедією скористатись… «Для того щоб ліки виписати, необхідно вагу тваринки знати.» - це вже порада вчительки. Починається зважування. Кілограми учні вже вивчили, але між ними й ще якісь поділки. Діти приступили до практичного ознайомлення з грамами. В кінці навчального дня «пан лікар» створить презентацію з заголовком «Як я ознайомився з одиницею вимірювання «грам». Марійка створить буклет «Чим красновухі черепахи відрізняються від інших». Обмін створеними продуктами і захоплюючі розповіді один одному – найцікавіше для кожної дитини…

4 коментарі:

  1. МаРьЯна =)26 березня, 2010

    я...одна із учасниць Програми "Intel.Шлях до успіху"...
    Я дуже рада,що я прийняла в цьому проекті участь...=)
    Я багато навчилась...дізналася нового...а також працювала з дуже цікавими та розумними хломчиками та дівчатками =)
    А також мені дуже сподобався проектний виступ......особливо ті люди які були присутніми на ньому =)
    Велике дякую Наталія Саражинській....=)

    ВідповістиВидалити
  2. Случайно наткнулась на слова "Рибне підприємство "Золота Рибка"" и просто офигела! Извините за выражение!
    Это же наша презентация!!!:)
    В Интернете!!!
    Я даже и не мечтала о том, что все желающие смогут увидеть эту работу! =) Классно!!!
    О!!! Помню я этот логотип!!

    ВідповістиВидалити
  3. О! Да тут и моя фамилия есть! Спасибо вам Наталія Саражинська!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже приємно й мені, Аня. Вашою роботою захоплюються багато людей. Наступного разу зареєструйся та додавай коментарі під своїм ім`ям. :)))))))

    ВідповістиВидалити