Презентації проектів "Комп`ютерні технології та майбутня професія"

середу, 20 травня 2009 р.

Рефлексія. День 13.

Звикли ми до записок. Без них вже неможливо... ))))
1. Я зрозумів, що співпраця – це коли працює команда. Мені весело. Я дуже близько до успіху.
2. Мої друзі справжні помічники. Вони веселі, розумні. Але Саша та Ігор псували мені настрій, але й іноді звеселяли мене.
3. Коли працює разом 4 людини, то це цікаво і весело.
4. Співпраця – це приклад нашої роботи разом. Які чудові в мене друзі! Так все прекрасно!
5. Співпраця в нас не виходила, не виходить і не буде виходити тому, що Ігор, Влад і Саша не приймають мене в свою групу.
6. Дуже важко в проекті працювати. Хоча мої друзі – лінивці, все ж таки співпраця – це класно!
7. Мені весело й смішно.
8. Наша команда вже зовсім близько до успіху. Гарно працювати з друзями.
9.Мені повезло з групою, бо коли всі співпрацюють, то і почуваються всі добре.
10. Які хороші в мене друзі! Проект – це співробіття.
11. Мої друзі – це дуже успішна команда. Ми швидко працюємо і це мені дуже подобається, тому і почуття відмінні!
12. Вся моя команда – мої друзі. Гарна співпраця - це коли всі за одного, а один за всіх.

Немає коментарів:

Дописати коментар