Презентації проектів "Комп`ютерні технології та майбутня професія"

понеділок, 11 травня 2009 р.

Рефлексія. Перший день роботи над проектами.


Вибір теми. Планування проекту. Дві гри на вироблення навичок співпраці за К.Фопелем. Чомусь дітям запам`яталась остання, а "солодка" гра з цукерками забулась.
Записки учнів:
1. Мені дуже сподобалося працювати з Іванюк Наташею і Харенко Катею. Мені подобається наш проект.
2. Мені дуже сподобались ігри. Особисто сподобалось працювати над проектом. Мені, Сніжані і Каті подобається разом працювати.
3. Мені сподобалось грати в «Бджілки і змії», але ми в групі не доробили проект.
4. Мені сподобалася гра про вибір короля, але дуже шкода, що ми не працювали за комп’ютером.
5. Мені сподобалось на уроці, особливо гра «Змії і бджілки».
6. Мені дуже сподобалась гра «Змії і бджілки». Мені було дуже приємно, коли мене обрали королем змій, а ще мені було цікаво шукати символ змій.
7. Мені сподобалось грати в ігри. Працювати над проектами важко. У парі набагато краще.
8. Мій проект з друзями дуже класний. Співпраця була сьогодні гарною. Мої відчуття дуже емоційні. Ігри теж класні.
9. Мені сподобалось співпрацювати в групі. Мені дуже сподобались «Змійки і бджілки». Мені подобається проект.
10. Я дуже незадоволена своєю групою.
11. Мені дуже сподобалось працювати в проекті. Настрій дуже гарний.
12. Я окунулась в проект. Це було тяжко, але мені сподобалась гра «Змії і бджілки».
13. Мені особисто не сподобалось працювати в групі. Але мені сподобалась гра «Бджілки і змії».

Немає коментарів:

Дописати коментар