Презентації проектів "Комп`ютерні технології та майбутня професія"

неділю, 26 квітня 2009 р.

Рефлексія. День 6.

Сьогодні бажання виконувала «Золота рибка»

1. Я навчився обчислювати суму автосумою, змінювати ширину стовпців і рядків.
2. Я планував сьогодні зробити найкращу роботу і в мене це вийшло.
3. В мене гарний настрій! Я навчилась змінювати колір тексту.
4. В мене чудовий настрій. Так цікаво змінювати ширину стовпців і рядків.
5. Я навчилась працювати з автосумою, розширювати рядки. До кінця уроку я була сонечком.
6. Я навчилась заходити в Есхеl.
7. Я навчився розширювати клітинки.
8. Мені сподобалось обчислювати автосуму.
9. Я очікувала, що працюватиму в програмі ВордПад, а навчилась працювати з таблицями. В мене чудовий настрій.
10. Я хочу працювати з темою «Тварини».
11. Хочеться бути завжди такою веселою та ще щоб у мене був ноутбук, щоб грати на ньому в комп’ютерні ігри.
12. Я навчилась змінювати колір тексту, робити діаграму, змінювати ширину стопчиків і рядків.
13. Мені сподобалось те, що я сам доробив програму.
14. Я навчився знаходити Есхеl. Навчився розширювати стовпчики і робити довгі рядки. В мене настрій «Сонечко».
15. Хотілося, що ми більше дізнавались про тварин і щоб так весело було завжди.

Немає коментарів:

Дописати коментар