Презентації проектів "Комп`ютерні технології та майбутня професія"

вівторок, 14 квітня 2009 р.

Другий тиждень. Записки учнів


1. Хотілося б навчитись проектувати будинки.
2. Я навчився копіювати
3. Я навчилась копіювати. Хотілося б навчитись малювати на комп’ютері домашню тваринку.
4. Я навчився копіювати. Я радий, що робота в мене неперевершена. Хотілося б навчитись як залізти в Інтернет. Я вам бажаю щастя і здоров`я.
5. Навчилась копіювати. Я не дуже рада, бо не доробила на компіку.
6. Я навчилась копіювати. Я рада, що у нас робота зроблена на найвищий бал, дякуючи вам (квіточка) – це вам.
7. Я навчилась робити рамки. Я рада, що ми робили оголошення. Я хотіла б навчитись вставляти малюнки.
8. Я навчився робити рамки. Я хотів би навчитись малювати драконів і машинки на комп’ютері. Дякую, що у нас сьогодні неперевершений бал.
9. Мені сьогоднішній урок дуже сподобався. Я рада, що ходжу на цей гурток. А ще мені сподобалось працювати за комп’ютером.
10. Я навчилась копіювати й робити рамки. Я рада, бо отримала нові знання. Хотілося б навчитися краще малювати.
11. Я навчилась бути кмітливою. Я рада за себе.
12. Я навчився працювати з WordArt.
13. Я навчився працювати в програмі Word. Хотілося б краще вміти малювати за комп’ютером.
14. Я навчився змінювати форму і копіювати. Радий уроку і всьому, що було на ньому – і трудитись і створювати нове.
15. Я навчилась розподіляти роботу на двох. Я рада, що в мене все получилось. Хотілося б навчитись робити це досконаліше.

14.04.09

1 коментар: