Презентації проектів "Комп`ютерні технології та майбутня професія"

вівторок, 28 квітня 2009 р.

Рефлексія. День 7. Ми - молодці!

1. Я хвалю себе молодцем. Я зробив найкращу роботу, я молодець.
2. Я молодець тому, що добре зробив самостійну роботу.
3. Я молодець тому, що встиг зробити самостійну роботу і закінчив всю роботу до кінця! За комп’ютером мені подобається урок, але я довго планував.
4. Я молодець тому, що я навчилася робити слайди, вставляти малюнки на них, робити фон.
5. Мені дуже сподобався цей урок. Я рада, що Ви мене записали.
6. Я молодчина тому, що я справилась з завданням.
7. Я молодець тому, що навчилась вставляти малюнки і розтягувати їх.
8. Я навчилась робити слайди. Я цим хвалюся. А ще я навчилась розтягати малюнки, але ПРОВЕДІТЬ УРОК, ЩОБ МИ ВЕСЬ ЧАС ГУЛЯЛИ В ІГРИ.
9. Я щаслива тому, що я зробила свою першу рекламу. Але є один недолік: я не навчилася розтягувати картинку на повний екран.
10. Я була дуже ефективна.
11. Я молодець на 100%.
12. Я добре справляюсь з усіма завданнями.
13. Я молодець тому, що я змогла сама вставити малюнки
14. Я хвалю себе за те, що я сама змогла все зробити. Мені сподобався урок.

1 коментар:

  1. Які ви всі молодці!!! Бажаю всім вам, а особливо Наталії Анатоліївні, як керівниці, здійснення всіх ваших бажань і мрій!!! ВИ МОЛОДЦІ!!!!!!

    ВідповістиВидалити