Презентації проектів "Комп`ютерні технології та майбутня професія"

вівторок, 14 квітня 2009 р.

Рефлексія ПЕРШИЙ ДЕНЬ


1. Я бажаю всім гарного настрою.
2. Я б хотіла, щоб на уроках ми познайомились з новими іграми.
3. Мені не сподобалась моя пара. Бажаю вам успіхів. Дуже сподобалось наше знайомство.
4. Я дуже хочу, щоб кожен урок був з найбільшою кількістю ігор.
5. В мене гарний настрій, але Віка і Ігор заважали мені і наприкінці він зіпсувався. Мені дуже добре було на уроці.
6. В мене хороший настрій. Я дуже добре почуваюся. Хочу навчитись працювати у програмі Scratch.
7. Я дуже хочу, щоб наступні уроки були такі, як цей. Я дізналась, що в класі є справжні клоуни!!!
8. Саша, не смійся на уроці!
9. Я рада, що мене вибрали на цей гурток. Мені б хотілося навчитися переписуватись через комп’ютер. Мені цей урок дуже сподобався.
10. Мені було дуже добре на цьому уроці.
11. Я бажаю, щоб ми більше працювали за комп’ютером.
12. Мені дуже сподобались всі завдання і в мене веселий настрій.
13. Дякую, що ви мене записали на цей гурток, Наталія Анатоліївна.
14. Я рада, що в нас така хороша вчителька. Я дуже рада!
15. Я хочу, щоб на цьому уроці ми більше вчилися.
07.04.09

1 коментар: